ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В СИСТЕМАХ В2В І В2С

І. В. БОЙЧУК

Анотація


У статті інтернет-торгівля визначається як сучасні торговельні операції
з використанням інформаційних технологій, які забезпечують просування товарів і послуг, пошук інформації для виявлення ринків збуту, реалізацію рекламних кампаній і якісного зв’язку зі споживачами за допомогою можливостей Інтернету. З’ясовано особливості застосування інтернет-торгівлі для систем В2В і В2С; згруповано переваги інтернет-торгівлі для різних суб’єктів у системах електронного ринку.

Ключові слова: Інтернет, інтернет-торгівля, системи В2В і В2С, суб’єкти інтернет-торгівлі, потенційні покупці, кінцеві споживачі.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.