СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ У СФЕРІ ТУРИЗМУ

Н. О. САГАЛАКОВА

Анотація


Мета статті полягає у систематизації принципів ціноутворення, визначенні
їх характерних рис, виокремленні та обґрунтуванні принципу процесного підходу до ціноутворення у сфері туризму. Проведене дослідження дало можливість систематизувати принципи ціноутворення у сфері туризму, визначити їх характерні риси, виокремити та обґрунтувати принцип процесного підходу до ціноутворення з урахуванням інформації про бізнес-процеси, що відбуваються на туристичному підприємстві. Систематизація принципів ціноутворення буде сприяти удосконаленню процесу ціноут-ворення у сфері туризму. Основні наукові положення статті можна використовувати у практичній діяльності суб’єктів туристичної діяльності.

Ключові слова: ціна, ціноутворення, принципи ціноутворення, туризм, туристичне підприємство, туристичний продукт.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.