КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

А. В. СЕРЖУК

Анотація


Сьогодні зростає значення маркетингу та необхідність застосування його
інструментарію в галузі охорони здоров’я. Мета статті – розкрити сутність поняття медичної послуги з погляду маркетингу; сформовати основні особливості й вимоги до неї та визначити комплекс маркетингу. У статті детально проаналізовано складові комплексу маркетингу для ринку охорони здоров’я та обґрунтоване їх значення в забезпеченні ефективного функціонування закладу. Показана роль кожного елементу, особливо широко розглянуто інструменти просування у галузі охорони здоров’я. У статті вперше сформована модель комплексу маркетингу для галузі охорони здоров’я, що складається з таких елементів: Product (продукт), Price (ціна), Place (місце), Promotion (просування), Personnel, Service (сервіс/
обслуговування), Privacy (приватність), Customer Service (обслуговування клієнтів), Security (безпека). Доведено, що правильне застосування складових комплексу маркетингу сприятиме покращенню результатів діяльності галузі чи окремих лікувальних установ і дозволить розширити їх ресурсний потенціал.

Ключові слова: комплекс маркетингу, ринок, послуга, галузь охорони здоров’я.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.