КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ: МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ ЩОДО ЇХ ФОРМУВАННЯ

О. В. ЗОЗУЛЬОВ

Анотація


Практикуючим маркетологам стає все важче відстежувати та порівнювати
ефективність і доцільність використання нових методів та інструментів маркетингу. З огляду на це необхідно визначити відправну точку для формування системи маркетингових дій компанії, її методологічний базис і зв’язок із теорією конкуренції. У статті проаналізовано місце теорії конкуренції в методологічному базисі маркетингу, зв’язок конкурентних
переваг підприємства із маркетинговими заходами. У ході дослідження зв’язку маркетингових заходів і інструментарію виконано такі завдання: показати місце маркетингу та теорії конкуренції в методологічній піраміді маркетингу; показати зв’язок маркетингових заходів із конкурентними перевагами та, зважаючи на це, розкрити економічну логіку використання
найбільш поширеного маркетингового інструментарію. Маркетингова стратегія вітчизняних підприємств є похідною від обраних конкурентних переваг підприємства з урахуванням результатів, отриманих із трактування структурної та поведінкової конкуренції. Розуміння цього дозволяє чітко визначити напрями зосередження ресурсів компанії та підвищити ефективність використання нею капіталу.


Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентні переваги, маркетинговий інструментарій, маркетингові стратегії.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.