АНАЛІЗ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Т. О. ГУСАКОВСЬКА, Ю. О. КЛОЧКО, Н. Г. СІКЄТІНА

Анотація


Мета статті – дослідити сутність комерційної діяльності торговельного
підприємства та особливостей її аналізу. Необхідною умовою управління торговельним підприємством є системний підхід, що передбачає формування відповідної системи управління його комерційною діяльністю як складової загальної системи управління підприємством. Систематизовано погляди науковців на зміст і складові категорії комерційної діяльності торговельного підприємства. Для аналізу комерційної діяльності торговельного підприємства
пропонується використовувати метод екстраполяції тренду.


Ключові слова: торговельне підприємство, комерційна діяльність, тренд, аналіз.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.