ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРУКТУРИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

О. С. ТЄЛЄТОВ, М. В. ПРОВОЗІН

Анотація


Різка соціально-економічна переорієнтація України змушує шукати нові шляхи подальшого розвитку, які можна узагальнити за напрямами маркетингу та інноваційної діяльності. Мета статті – знайти напрями інноваційного соціально-економічного розвитку країни. В умовах поліпшення регіонального розвитку та вдосконалення системи місцевого самоврядування важливо поширювати маркетинг партнерських стосунків в умовах існуючих економічних кластерів, створювати й розширювати мережі технопарків, метою яких є прискорення впровадження науково-дослідних розробок у подальше комерційне виробництво. Соціально-економічна діяльність на державному та регіональному рівнях підприємства повинна мати комплексний інноваційно-маркетинговий ухил, спрямований на вимоги очікування
сталого економічного розвитку суспільства вітчизняним споживачем.


Ключові слова: маркетинг партнерських стосунків, технопарки, економічні кластери, сталий економічний розвиток, економічний розвиток регіону.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.