МЕТОДИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА
DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2019-3-16
Анотація
Мета статті полягає в огляді методичного забезпечення маркетингу в соціальних медіа (Social Media) з оцінюванням того, наскільки воно придатне для використання українськими маркетологами, а також розгляді трендів останнього року, що склалися в SMмаркетингу. Методика дослідження. Завдання, поставлені у статті, вирішувалися за допомогою загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, класифікації. Результати. У статті виявлено, що саме принципи маркетингу взаємовідносин визначили актуальні тренди цифрового маркетингу в соціальних медіа. Доведено, що нині головна характерна ознака SM-інструментів – орієнтація на певну людину, «пожвавлення» контенту й методології роботи. Аналіз груп методичного забезпечення цифрового маркетингу в соціальних медіа дозволив визначити перспективні й найвикористовуваніші з них сьогодні в Україні. Серед них і ті, що мало суміщаються з нашим національним менталітетом: ідеться про співпрацю професійних і «громадянських» маркетологів. Однак загалом проведений аналіз довів, що саме охоплення певними методами роботи цільової аудиторії на соціальних платформах є найперспективнішою формою маркетингу, межі якого нині надзвичайно розширені інтернет-технологіями. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що методичне забезпечення маркетингу в соціальних медіа має бути тісно пов’язане з їхнім технологічним розвитком і клієнто-орієнтованістю сучасної маркетингової роботи в компаніях, у тому числі українських. Деякі наукові висновки цієї статті можна використовувати у практиці вітчизняних компаній, зацікавлених у просуванні своїх товарів і сервісів, у тому числі через Інтернет.
Ключові слова:
методи, маркетинг, соціальні медіа, цифровий маркетинг, SM-маркетинг.
ПОСИЛАННЯ
1. SMM-тренды 2019 года: лучшие бизнесинструменты для соцсетей [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://smmblog.com/smm-trends-2019/ (дата звернення: 10.08.19). – Назва з екрана.
2. МакКоннелл Б. Эпидемия контента. Маркетинг в социальных сетях и блогосфере/ Б. МакКонелл, Дж. Хуба. – Москва : Вершина, 2008. – 192 с.
3. Халилов Д. 100 инструментов SMM-продвижения [Електронний ресурс] / Д. Халилов. – Режим доступу: http://www.cmsmagazine.ru/library/items/internet-marketing/smm-100-instruments-to-promote/ (дата звернення: 11.08.19). – Назва з екрана.
4. Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях / Д. Халилов. – Москва : Издательство Манн, Иванов и Фербер, 2013. – 240 c.
5. Персональний блог Білла Гейтса в Instagram [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.instagram.com/thisisbillgates/?utm_source= ig_embed (дата звернення: 10.08.19). – Назва з екрана.
6. Сайт української IT-компанії SoftServ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.softserveinc.com/uk-ua/ (дата звернення: 10.08.19). – Назва з екрана.
7. Блог української IT-компанії SoftServ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.softserveinc.com/uk-ua/blog/ (дата звернення: 10.18.19.). – Назва з екрана.
Опубліковано: 2020-03-26
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.