РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У СТРУКТУРІ КОМУНІКАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ КОМПАНІЇ

Т. М. Куценко / T. Kutsenko, І. А. ПАРФЕНТЕНКО / I. Parfentenko

Анотація


Об’єктивна оцінка ефективності сучасних комунікаційних інструментів дозво-
лить обґрунтувати управлінські рішення щодо доцільності використання соціальних мереж
у структурі комунікаційного комплексу компанії та підвищить якість управлінських рішень
щодо досягнення стратегічних маркетингових цілей компанії. Метою статті є детальний
розгляд питань, пов’язаних із характеристикою ролі та значення соціальних мереж у напрям-
ку формуванням ефективного комунікаційного комплексу з їх використанням для просування
товарів і послуг. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здій-
снено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та
синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. На основі систематизації науко-
вих праць вітчизняних і зарубіжних учених щодо процесу просування товарів і послуг, можна
стверджувати про доцільність виділення серед загального кола конструктивних елементів
формування комунікаційного комплексу сучасних інструментів, до яких доречно зарахувати
соціальні мережі, що дозволяють активно впливати на цільову аудиторію на основі вста-
новлення довгострокових партнерських відносин. Практична значущість результатів
дослідження. У результаті дослідження розроблено докладний контент-план публікацій із
приблизною тематикою постів на прикладі компанії кондитерської галузі, який передбачає
процес поточного корегування й редагування залежно від реакції користувачів мережі, що
дозволить регулярно публікувати різноманітні пости, з метою впорядкування роботи мар-
кетологів із просування продукції компанії в соціальних мережах і дозволить оцінити її ефек-
тивність.
Ключові слова: комунікаційний комплекс, компанія, соціальні мережі, просування в соціаль-
них мережах, контент-план.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.