ОСОБЛИВОСТІ ОПОДАТКУВАННЯ, ОБЛІКУ ТА ОЦІНКИ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
Мета статті полягає у вивченні вітчизняних і світових практик оподаткуван-
ня, обліку й оцінки ділової репутації та її базису корпоративної етики. Методика досліджен-
ня. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонауко-
вих і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення,
діалектичного підходу. Результати. За результатами проведеного дослідження з’ясовано,
що облік та оподаткування ділової репутації розвивається недостатньо швидкими тем-
пами, що свідчить про наявність нереалізованого потенціалу його розвитку. Тобто можна
сказати, що оцінка та оподаткування ділової репутації не дає цілісної картини щодо єдино-
го визначення кількісного та якісного підходів до цієї проблеми. Практична значущість ре-
зультатів дослідження. У статті обґрунтовано, що впровадження запропонованих заходів
сприятиме подальшому стимулюванню ефективної діяльності підприємств за рахунок під-
вищення ділової репутації. Розглянуто та проаналізовано певні розбіжності в однозначному
зарахуванні ділової репутації до груп нематеріальних активів, їх оподаткування й обліку у
грошовому вимірі. Запропоновано пропозиції щодо шляхів вирішення проблем оцінки та дже-
рел формування активів репутації в кількісних і якісних показниках.
Ключові слова: бізнес, база оподаткування, гудвіл, роялті, бренд, корпоративна етика,
ділова репутація.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.