Управління маркетингом на торговельному підприємстві

Н. В. Карпенко / N. Karpenko, Н. І. Яловега / N. Yalovega

Анотація


Мета статті полягає у визначенні основних аспектів управління маркетингом на торговельному підприємстві. Статтю присвячено дослідженню й обґрунтуванню особливостей маркетингового управління та управління маркетингом підприємства в сучасних умовах господарювання. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Висвітлено основне призначення системи управління. Розглянуто категорії «маркетингове управління» та «управління маркетингом». Визначено основні компоненти управління маркетингом, описано індикатори реалізації якісних управлінських зусиль торговельного підприємства. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що управління маркетинговою діяльністю забезпечить: ефективну довгострокову маркетингову взаємодію підприємства зі своїм цільовим ринком; прискорення інтеграції маркетингових процесів; удосконалення внутрішніх взаємозв’язків у рамках самого підприємства; поєднання маркетингової стратегії із загальною стратегією розвитку торговельного підприємства; позиціонування підприємства як конкурентоспроможного суб’єкта ринкової діяльності.
Ключові слова: торговельне підприємство, управління, маркетинг, маркетингове управління, управління маркетингом.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.