ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПОЖИВАЦЬКОЇ ПОВЕДІНКИ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ РОЗВАГ І ВІДПОЧИНКУ

О. Ю. Устьян / O. Ustian

Анотація


Мета статті полягає в обґрунтуванні методичного підходу щодо дослідження
споживацької поведінки та маркетингової діяльності підприємств сфери розваг і відпочин-
ку. Статтю присвячено аналізу наявних підходів до маркетингових досліджень із метою їх
адаптації до специфіки сфери розваг і відпочинку. Методика дослідження. Для вирішення
поставлених у статті завдань використано загальнонаукові та спеціальні методи дослі-
дження: аналіз, синтез, системно-структурний та абстрактно-логічний методи. Резуль-
тати. Розроблено методичні підходи до дослідження споживацької поведінки та маркетин-
гової діяльності підприємств сфери розваг і відпочинку, що передбачають діагностику осо-
бливостей споживацької поведінки, визначення рівня якості обслуговування, стратегічних,
організаційних і тактичних складових внутрішнього маркетингу. Практична значущість
результатів дослідження. Розроблена методика дозволяє отримати вичерпну інформацію
для прийняття управлінських рішень стосовно діяльності підприємств сфери розваг і відпо-
чинку. Методику було використано під час проведення маркетингового дослідження роллер-
дромів України у 2015–2017 рр.
Ключові слова: маркетингове дослідження, сфера розваг і відпочинку, маркетинг послуг,
маркетингова діяльність, поведінка споживачів.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.