ГЕНЕЗИС ПОСТНЕКЛАСИЧНОГО ПРИКЛАДНОГО ТУРИСТИЧНОГО ЗНАННЯ: ОНТОЛОГІЧНІ ВИКЛИКИ ПРАКТИЧНОГО РОЗУМУ

Г. П. СКЛЯР / G. Skliar

Анотація


Мета статті полягає в осмисленні методологічних проблем пізнання процесів
господарствотворення туризму. Статтю присвячено дослідженню онтологічних засад сві-
домо-творчої діяльності людини-туриста. Методика дослідження. Вирішення поставлених
у статті завдань здійснено за допомогою загальнонаукових методів: аналізу та синтезу, сис-
тематизації та узагальнення. Використано методологічні підходи теоретичної економічної
науки: теорія сумісно-розділених відносин, концепція соціального партнерства, особистісна
методологія людиномірної постнекласичної економічної науки. Результати. Досліджено про-
блеми генезису теоретичної туристичної науки в Україні. Окреслено проблему синтезу те-
оретичної та прикладної туристичної науки. Сформульовано концепти «сучасна онтологія
туризму» й «механізм партнерства в туризмі». Практична значущість результатів до-
слідження. У статті обґрунтовано доцільність застосування механізму партнерства для
розвитку гастрономічного туризму в регіоні, створення інформаційно-туристичних марш-
рутів, а також формування туристичних кластерів в об’єднаних територіальних громадах.
Ключові слова: туризм, методологія, туризмознавство, туризмологія, постнекласичне
знання, онтологія, особистість, господарствотворення, партнерство, кластер.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.