Освітньо-інноваційні кластери як ефективний спосіб трансформації вищої освіти

Д. Шкодова Пармова, В. А. Кулик

Анотація


Мета дослідження полягає у визначенні основних напрямів реформування системи вищої освіти США та країн-членів ЄС, що стосується створення освітньо-інноваційних кластерів. Предметом дослідження статті є система вищої бухгалтерської освіти в Україні. Методологія дослідження. Вирішення завдань, поставлених у статті, здійснюється за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження, як систематизація та узагальнення. Результати. У результаті дослідження визначено основні переваги всіх учасників освітньо-інноваційного кластеру та запропоновано модель створення освітньо-інноваційного кластеру в Полтавському регіоні. Практична значущість результатів дослідження. Визначено, що одним з ефективних способів трансформації вищих навчальних закладів може стати створення освітньо-інноваційних кластерів, функціонування яких дозволить підвищити якість освітніх послуг, зберегти науковий потенціал вищих навчальних закладів та підвищить ефективність діяльності кожного учасника кластеру.
Ключові слова: вища освіта, зарубіжний досвід, кластер, інформаційне суспільство, реформа освіти.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.