Підвищення ролі інноваційних малих підприємств у формуванні конкурентного середовища споживчого ринку Азербайджану

Гюнай Шадет Кизи Мусаєва

Анотація


Мета статті – вивчити підвищення ролі інноваційних малих підприємств у формуванні конкурентного середовища споживчого ринку Азербайджану. Методика дослідження. Вирішення завдань, поставлених у статті, здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та синтезу, діалектичного підходу. Результати. У статті проаналізовано нинішній стан, особливості та тенденції розвитку малого підприємництва на споживчому ринку Азербайджану. Вивчено вплив процесів глобалізації, інтеграції на економічні діяльності підприємницьких структур. Практичне значення результатів дослідження. У статті надано рекомендації щодо підвищення ефективності інноваційної діяльності малих підприємств споживчого ринку.
Ключові слова: мале підприємництво, споживчий ринок, інновація, глобалізація, державна політика, технопарк, інвестиція, конкурентне середовище.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.