ПОЛІТИКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТА ДОСВІД ЇЇ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЯХ

О. В. Чернявська, Л. В. Гнипа-Черневецька

Анотація


Метою дослідження є визначення основних складових сучасної політики корпоративної соціальної відповідальності бізнесу. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. У статті систематизовано базові концепції корпоративної соціальної відповідальності й ідентифіковано рівні її імплементації. Розглянуто складові та напрями реалізації політики корпоративної соціальної відповідальності. Вітчизняний досвід упровадження політики корпоративної соціальної відповідальності досліджено на прикладі будівельної сфери національної економіки. Практична значущість результатів дослідження. З метою формування довгострокових конкурентних переваг авторами запропоновано напрями вдосконалення політики корпоративної соціальної відповідальності вітчизняних будівельних компаній.
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність, практики корпоративної соціальної відповідальності, політика корпоративної соціальної відповідальності, будівельний бізнес, охорона навколишнього середовища, сумлінні ділові практики, розвиток місцевих спільнот.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.