ОПТОВА ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ: ЕТАПИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ В ЕКОНОМІЦІ РИНКОВОГО ТИПУ

М. П. Балабан, П. Ю. Балабан

Анотація


Мета статті полягає в дослідженні етапів та тенденцій розвитку оптової
торгівлі України в економіці ринкового типу. Методика дослідження. Вирішення поставлених
у статті завдань здійснено за допомогою таких методів дослідження: аналізу та синтезу,
систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. У статті розглянуто
роль оптової торгівлі у процесі товаропостачання роздрібної торговельної мережі, етапи її
розвитку в економіці ринкового типу, основні тенденції змін в обсягах товарообороту та
чисельності підприємств за період 2000–2014 рр. Практична значущість результатів
дослідження. Економічний аналіз тенденцій та етапів розвитку оптової торгівлі в економіці
ринкового типу засвідчує появу двох протилежних тенденцій: суттєвого скорочення чисельності
підприємств оптової торгівлі за період, що аналізується; збільшення обсягів
оптового товарообороту.
Ключові слова: оптова торгівля, етапи й тенденції розвитку, товаропостачання, товарні
запаси.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.