РОЛЬ РЕКЛАМНИХ ПОСЕРЕДНИКІВ У РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ

Н. В. Карпенко, А. М. Захаренко-Селезньова

Анотація


Мета статті полягає в дослідженні ролі рекламних посередників у розвитку
регіонального
ринку. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань
здійснено
за допомогою таких методів: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення.
Результати. Стаття присвячена розгляду загальних особливостей і тенденцій розвитку
діяльності
рекламних посередників на регіональному ринку. Аналізуючи ринок рекламних посередників
Полтавського регіону, автори розглядають наявність основних учасників рекламного
ринку. Окрім того, в основній частині статті автори надають класифікацію рекламних
агенцій за основними критеріями й відповідними їх видами. Практична значущість результатів
дослідження. Розглядаючи діяльність рекламних посередників як центру генерування
і реалізації рекламних ідей, автори надають уявлення про існуючий зв’язок між рекламодавцем
та засобами масової інформації як провідної ланки в системі просування реклами.
Ключові слова: рекламні посередники, рекламний бізнес, рекламодавці, рекламні агентства,
регіональні рекламні посередники.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.